3 Kasım 2010 Çarşamba

Ana operasyonu

Dün arıları kontrole gitmiştim. bir kovan ya yağmalandı yada bir şekilde arılar ortadan yok olmuş. ancak kovan içinde takriben  50-60 arı var. baktım ki ana  da içlerinde dolaşıyor. böyle bıraksam kışa girmeden öleceği muhakkak. Hemen kovanın kapağını kapattım ve doğru arabaya. arılıktan 7 çerçevelik başka bir kovanı daha arabaya koydum ve evin balkonuna getirdim. bu gün hava güzeldi. güçlü koliniyi böldüm askersiz kalan anayı da kafes içinde iki çerçevenin arasına yerleştirdim. kek takviyesi yaparak iki kovanı da güzelce sardım.iki gün sonra kontrol edeceğim. duruma göre yoğun bir beslemeye tabi tutacağım. bakalım ana operasyonunda başarılı olabilecekmiyim.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Soylu denemekte fayda var ,öbür türlü zaten gidecekti,şimdi hayata dönerse hem tecrübe sahibi olacak ,hemde kayıp vermiyeceksiniz,kolay gelsin,iyi çalışmalar.