5 Nisan 2009 Pazar

Rastgele

Dün bel fıtığı tedavisi için yatmakta olduğum Balıkesir Devlet hastanesinden haftasonu izni alarak eve geldim. Yatmak ne mümkün. bacak ve kalçadaki ağrı, arıları düşünmeme engel olamadı ve soluğu arıların yanında aldım. tepecikteki bahçede bir tane arılı kovan vardı. dün onu kontrol ettim. nerdeyse geç kalmışım. çerçeveler arı ile dolmuş ve oğul hazırlığına başlamış. hemen günlük yumurtalı iki çerçeveyi aldım ve boş bir kovana böldüm. ayrıca başka bir çerçeveyide üzerine silkeledim. hem güçlensin hem de anaç kovanın beli kırılsın da oğula kaçmasın diye. çünkü tekrar tedavi için balıkesire gideceğimden kontrol uzayabilir. Bu gün de öğleden sonra asıl arılığa gittim. Biraz hazırlıklı olarak. Ancak tepecikteki kadar gelişememişler. götürdüğüm kabarmış ve ham petekli çerçeveleri geri getirdim. etraf çiçek dolu. beraber gittiğimiz hacı ramazan sağolsun yardım ettide hepsini şurupladık. tam işimiz biterken güzel bir yağmur başladı. Bir müddet onlardan da uzak kalacağımdan vedalaşarak arılıktan ayrıldık.

3 yorum:

HB dedi ki...

Geçmiş olsun...

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Soylu Allahtan acil şifalar diliyorum.En kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşmanız dileklerimle.

Mustafa Soylu dedi ki...

Hafta sonlarında izinli olarak eve geldiğimde ancak o zaman blogları inceleyebiliyorum. Bu yüzden biraz geç kalsamda özrümün kabülünü rica ediyor, rahatsızlığımdan dolayı geçmiş olsun dileklerinde bulunan Halil Bey ve İlhami Bey'e, ayrıca gelerek veya telefonla arayarak aynı dilekte bulunan tüm dostlara teşekkür ediyorum.